Založ si blog

Mám konečne nový blog

Mám konečne nový blog. Už som  mal raz blog u konkurencie ( blog.sme.sk)  ,ale po mojom  dlhšom odmlčaní sa z dôvodu zaneprázdnenia ( alebo straty tém ?) , a pokuse vrátiť sa tam , som zistil ,že som zabudol heslo . Nanešťastie ( alebo pre čitateľov našťastie ? )  som v tom istom čase  stratil aj poznámku o hesle  prišpendlíkovanú  na nástenke v izbe mojich detí . A tak som dlho nikoho nezaťažoval svojimi názormi. Dnes sa však obdobie mojej „nečinnosti “ skončilo. Tém je mnoho. Neviem z ktorého konca začať.

Niekedy si myslím,že by bolo vhodné dať každému politikovi heslo v presnom znení jeho predvolebných sľubov . Vždy keď by sa chcel objaviť pred voličmi by si museli doslovne to svoje „heslo“ zopakovať. Ak by sa mu to nepodarilo ,tak by stratil schopnosť byť počutý a videný .Čo poviete ,ktorý z tých dnešných si pamätajú svoje „heslo“ ? Asi by sme už mali nové voľby . Zdá sa však ,že v  oblasti politiky sú heslá dostatočne ohybné a keď ich už viac ohýbať neide, tak si nájdu nové riešenie , presne tak ako som si ja našiel svoje riešenie a vstúpil medzi Vás týmto novým blogom .

Rád by som bol, aby som svoje heslo nezabudol. Skopíroval som si ho a uložil. Doporučujem to isté urobiť aj politikom .Uložte si svoje heslá tiež a použite ich vždy keď predstúpite pred ľudí ,ktorí Vás  volili a nespoliehajte sa na to , že to Vaše heslo sa dá ohýbať donekonečna. Aj voliči majú pamäť a tá im môže povedať , že to ich heslo je už iné.

Môzeme veriť politikom , ktorí si vymýšľajú len preto aby kryli svoje mocenské ciele?

14.12.2023

Stoltenberg ukázal vo svojom prihovore ako sa snaží jasne črtajúcu prehru Ukrajiny vo vojne s Ruskom prezentovať ako víťazstvo. Stal sa zajatcom nerealnych vyhlasení predstaviteľov NATO na začiatku vojny na Ukrajine . Rusko je na pozíciách kde chcelo byť na začiatku operácií na Ukrajine a ináč to v ďalších rokoch ani nebude. Fico má na situaciu reálnejšie pohľad ako [...]

Post Bellum

29.08.2022

Novodobí historici z Post Bellum dostali dnes ráno priestor v Rádiu Slovensko v relácii DRS. Z ich webu: Post Bellum SK je občianske združenie, ktoré od roku 2011 na Slovensku vyhľadáva a dokumentuje spomienky pamätníkov kľúčových momentov 20. storočia. Zaznamenávame príbehy a snažíme sa rozprávať ich ďalej: veríme totiž, že konkrétne ľudské osudy sú tou najlepšou [...]

Sloboda je len vtedy keď . . . . . . .

20.08.2022

Dnes som si prečítal v texte k FB príspevku pani prezidentky aj túto vetu: „Inváziu vojsk Varšavskej zmluvy si odrazu nepripomíname ako historickú udalosť, ktorá definitívne patrí do minulosti, ale ako znovu aktuálnu a ožívajúcu hrozbu. Opäť zomierajú nevinní ľudia iba preto, že si slobodne vybrali svoju budúcnosť „. Má úplnú pravdu. Dnešná vojna na [...]

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Rusko oteplenie záplavy Orenburg Tomsk rieka

Ruské úrady nariadili evakuáciu záplavami ohrozených lokalít na západe Sibíri

16.04.2024 18:20

Obyvatelia záplavami postihnutých regiónov sa sťažujú na nedostatok pomoci zo strany miestnych i federálnych úradov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 81256x
Priemerná čítanosť článkov: 2621x

Autor blogu

Kategórie