Založ si blog

Keď sa nevedomosť prezentuje ako pravda.

Dnes som si otvoril stránku www.pravda.sk a začal som čítať. Po prečítaní niekoľkých článkov som sa zhrozil aké informácie sa prezentujú ako pravdivé a odborné . Mnohé články musia písať ľudia ,ktorí nemajú ani predstavu o svete a živote mimo Slovenska v určitých situáciách . Zdá sa ,že každá informácia je dobrá na očierňovanie. Zneužíva sa nevedomosť ľudí o skutočnom živote vrcholových manažérov v prípade ,že sú v styku s kolegami v zahraničí.

Štátnym manažérom sa žije. So zlatými kreditkami …

Som dlhoročným pracovníkom v súkromných spoločnostiach v ktorých som dodnes často vysielaný na služobné cesty. Už v roku 1996 som bol vyslaný na SC do Anglicka a  Nórska .Vybavili ma hotovosťou ,ktorá predstavovala  môj takmer celoročný plat a to len s tým cieľom, aby som mal možnosť uhradiť moje náklady na ubytovanie v hoteloch , kde som sa mal stretnúť na konferenciách a obchodných rokovaniach  s mojimi západniarskymi kolegami. Celý cestu tam , ktorú som absolvoval postupne vlakom, autobusom a lietadlom som tú kopu peňazí strážil, aby som ju nestratil, alebo mi ju niekto v spánku neukradol. Moja peňaženka bola prepchatá a nebolo vrecka , ktoré by s tou peňaženkou neodstávalo . Podozrenie , že nebudem mať čím platiť v londýnskom hoteli , keď som recepčnej pri príchode povedal , že žiadnu kartu , ktorou by som mohol platiť nemám ( moju VÚB kartu prezerali ako niečo čo v živote nevideli ) , ale mám len  hotovosť ich viedlo k vyžiadaniu platby  vopred s prirážkou 200% .Tým ma na chvíľu totálne odbremenili od hotovosti až natoľko , že mi zostalo k dispozícii pár Libier na útratu stravy , bez ktorej bolo veľmi ťažké stráviť niekoľko dní v Londýne . To som sa musel niekoľko večerov vyhýbať mojim spoločensky žijúcim kolegom z Nórska , aby som náhodou nemusel platiť niečo aj ja. Naozaj som nemal čím. Bol som rád ,že som sa stratil do ulíc a sám som si našiel nejaké lacné jedlo. Po tejto SC som zamestnávateľovi oznámil , že odmietam chodiť na služobné cesty ,nakoľko táto služobná cesta bola trápením a vysvetli som im ako som sa cítil s hotovosťou  v tom veľkom svete . Od toho dňa som bol vybavený kartou s denným limitom prekračujúcim v tom čase môj celoročný ročný plat. Nikdy sa však taká karta na súkromné výdavky nepoužívala a ani nepoužíva .

Dnes je rok 2012 , ceny hotelov určite nešli dole, mimoriadne situácie vyžadujú niekedy mimoriadne výdavky , na ktoré potrebujete kartu s relatívne vysokým denným limitom , veď takou kartou sa platia aj niekoľkodňové náklady na ubytovanie v zahraničí , často aj za prípadných kolegov , ak Vás bolo na SC viac . Ako je možné hodnotiť poskytnutie Zlatej karty manažérovi na najvyššom poste , aj keď štátnej firmy, za niečo nadštandardné ? To naozaj píšu články amatéri ,čo nevedia načo môže slúžiť a ako sa používa „zlatá karta“ s denným limitom okolo 3000 EUR ?

Môzeme veriť politikom , ktorí si vymýšľajú len preto aby kryli svoje mocenské ciele?

14.12.2023

Stoltenberg ukázal vo svojom prihovore ako sa snaží jasne črtajúcu prehru Ukrajiny vo vojne s Ruskom prezentovať ako víťazstvo. Stal sa zajatcom nerealnych vyhlasení predstaviteľov NATO na začiatku vojny na Ukrajine . Rusko je na pozíciách kde chcelo byť na začiatku operácií na Ukrajine a ináč to v ďalších rokoch ani nebude. Fico má na situaciu reálnejšie pohľad ako [...]

Post Bellum

29.08.2022

Novodobí historici z Post Bellum dostali dnes ráno priestor v Rádiu Slovensko v relácii DRS. Z ich webu: Post Bellum SK je občianske združenie, ktoré od roku 2011 na Slovensku vyhľadáva a dokumentuje spomienky pamätníkov kľúčových momentov 20. storočia. Zaznamenávame príbehy a snažíme sa rozprávať ich ďalej: veríme totiž, že konkrétne ľudské osudy sú tou najlepšou [...]

Sloboda je len vtedy keď . . . . . . .

20.08.2022

Dnes som si prečítal v texte k FB príspevku pani prezidentky aj túto vetu: „Inváziu vojsk Varšavskej zmluvy si odrazu nepripomíname ako historickú udalosť, ktorá definitívne patrí do minulosti, ale ako znovu aktuálnu a ožívajúcu hrozbu. Opäť zomierajú nevinní ľudia iba preto, že si slobodne vybrali svoju budúcnosť „. Má úplnú pravdu. Dnešná vojna na [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 81322x
Priemerná čítanosť článkov: 2623x

Autor blogu

Kategórie