Založ si blog

Ako mi blog pomohol . . . .

Ak chcete niečo dosiahnúť a sebakontrola a samomotivácia nepostačuje , doporučujem začať využívať verejné záväzky  prostredníctvom Blogu , alebo zaradením sa do skupín v rámci challengov na Nike + , Endomondo , Garmin ,……..

Keď som sa dnes ráno postavil na váhu a videl som hmotnosť 80,5 kg ,tak som si spomenul na môj blog z roku 2009 kedy sme po Vianociach spolu s manželkou rozmýšľali , čo s našou neustále narastajúcou hmotnosťou . Ja som v tom čase mal dlhodobo okolo 95 kg , ťažko som si zaväzoval šnúrky, horšie sa chodilo hore schodmi , tlak sa mi často pohyboval na úrovni 145/95 . Nešportoval som a hodinovú prechádzku do mestského parku som považoval za vrchol fyzického pohybu .

Ako prebiehala moja zmena ?  Začalo to blogom ,ktorého časť textu prikladám a pokračovalo o dva roky na to v roku 2011 rozhodnutím hýbať sa behom a kontrolovať to nástrojmi , ktorými dnes viete zdieľať svoje ciele a podporovať sa  vzájomnou motiváciou v podstate neznámych ľudí ,ktorí sú súčasťou komunity a sú ochotný za nejaký výkon Vás pochváliť jednoduchým “ Likom“.

Skúste to . Vrelo doporučujem. Vďaka verejnej kontrole mám dnes hmotnosť blízko 80 kg , v pohode zvládam schody ,dokonca som už odbehol aj niekoľko polmaratónov a môj tlak je na úrovni 130/80

 

Z môjho blogu pred 4 rokmi

sobota 10. januára 2009 22:11

Večná téma – znižovanie hmotnosti . Skúsime to spolu?

 
             Najlepšie sa vraj znižuje hmotnosť keď ste v skupine ľudí s podobným cieľom . Čo však  urobiť ak nemáte nablízku takúto skupinu práve vtedy keď sa rozhodnete pristúpiť k nejakej z metód na zníženie Vašej hmotnosti? U nás doma s tým mimoriadny problém nebol. S manželkou sme sa dohodli , že vytvoríme  skupinku dvoch ľudí v ktorej sa budeme vzájomne motivovať znížiť našu „mierne“ zvýšenú hmotnosť signalizujúcu , že ak niečo v najbližšej dobe neurobíme tak naše BMI sa prehupne do oblastí do ktorých by sme nechceli patriť ani jeden . Dnes som si po 5 – tich  dňoch povedal , že naše odhodlanie ( hlavne moje ) sa pokúsim podporiť aj verejnou kontrolou a to blogom.  Pod verejnou  kontrolou sa predsa nedá vykašľať sa na to , že som si dal záväzok. A blogeri to je veľká skupina ľudí .  

 

Máte už dlhšiu dobu pocit , že máte nadváhu a  počas Vianoc ste na seba nabrali viac kg ako je zdravé ?

Pridajte sa a poďte s nami  vyskúšať túto „metódu chudnutia cez blog“ . Stanovme si  každý cieľ :

Ø akú hmotnosť chceme dosiahnuť ,

Ø  metódu znižovania hmotnosti

Pokúsme sa cez – diskusiu k tomuto blogu vzájomne sa kontrolovať , prípadne sa verejne chváliť , tým čo sa každému z nás s počiatočnou hmotnosťou podarilo urobiť. Úspech kohokoľvek z nás môže byť  motiváciou pre tých ostatných pokračovať v tom.

Pridá sa niekto?

Moje BMI v pondelok ráno bolo : 29,399 ( ešte kúsok a už by som bol podľa definícií BMI obézny)

Začal som cielene znižovať hmotnosť  v utorok a to  z 94,2 kg .

Rád by som sa dostal pod 88 kg (aj keď to tiež ešte nebude terno) 

Diéta : Delená strava

 

 

 

 

 

Môzeme veriť politikom , ktorí si vymýšľajú len preto aby kryli svoje mocenské ciele?

14.12.2023

Stoltenberg ukázal vo svojom prihovore ako sa snaží jasne črtajúcu prehru Ukrajiny vo vojne s Ruskom prezentovať ako víťazstvo. Stal sa zajatcom nerealnych vyhlasení predstaviteľov NATO na začiatku vojny na Ukrajine . Rusko je na pozíciách kde chcelo byť na začiatku operácií na Ukrajine a ináč to v ďalších rokoch ani nebude. Fico má na situaciu reálnejšie pohľad ako [...]

Post Bellum

29.08.2022

Novodobí historici z Post Bellum dostali dnes ráno priestor v Rádiu Slovensko v relácii DRS. Z ich webu: Post Bellum SK je občianske združenie, ktoré od roku 2011 na Slovensku vyhľadáva a dokumentuje spomienky pamätníkov kľúčových momentov 20. storočia. Zaznamenávame príbehy a snažíme sa rozprávať ich ďalej: veríme totiž, že konkrétne ľudské osudy sú tou najlepšou [...]

Sloboda je len vtedy keď . . . . . . .

20.08.2022

Dnes som si prečítal v texte k FB príspevku pani prezidentky aj túto vetu: „Inváziu vojsk Varšavskej zmluvy si odrazu nepripomíname ako historickú udalosť, ktorá definitívne patrí do minulosti, ale ako znovu aktuálnu a ožívajúcu hrozbu. Opäť zomierajú nevinní ľudia iba preto, že si slobodne vybrali svoju budúcnosť „. Má úplnú pravdu. Dnešná vojna na [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 81355x
Priemerná čítanosť článkov: 2624x

Autor blogu

Kategórie