Otvorená výzva pánovi Sokolovi – návrat do roku 2007

26. júla 2012, poslanec, Nezaradené

Tento blog som napísal pred viac ako 5 timi rokmi. Kauza Bezák je ďaľším dôkazom o skutočnom profile p. Sokola. Dnes si však už myslím , že jeho správanie je odrazom situácie v dnešnom Vatikáne.

 

Otvorená výzva pánovi Sokolovi

Vážený pán Sokol,   Vašu osobu som prvýkrát začal vnímať počas návštevy pápeža Jána Pavla II. na Slovensku. V tom čase som veľmi ťažko znášal Vaše správanie v „papamobile“ svätého otca, kde ste sa vyslovene predvádzali veriacim bez vnímania , že úcta , ktorú okolostojaci prejavovali , patrí Svätému otcovi a nie Vám.

V tom čase som nechápal , ako predstaviteľ cirkvi môže prejavovať takú neúctu k svojmu pápežovi. Už vtedy som si však urobil môj osobný záver. Vy ako osoba nie je svätec , pretože svätec sa prejavuje skromnosťou, ktorá na rozdiel od Vás , svätému otcovi nechýbala.  Zverejnenie informácií o pravdepodobnej spolupráci s ŠTB ma neprekvapilo, skôr mi potvrdilo Váš charakter , ktorý ste prejavovali už v tom čase . Urobili by ste lepšie , ak by ste sa ako osoba stiahli a pokračovali vo Vašej službe bohu , nie na očiach verejnosti. Vnímam Vás ako osobu , ktorá nereprezentuje hlboké myšlienky kresťanstva a Váš prínos pre ich šírenie  je  z môjho pohľadu negatívny.

zverejnené vo štvrtok 22. februára 2007 09:28