Založ si blog

Moja liečba a nekonečný PCR test

V priebehu stredy predchádzajúceho týždňa ( -11 dní)  nám mladší syn s nevestou oznámili, že boli v styku so starou mamou nevesty, ktorá bola pozitívna na COVID a  im obom AG samotesty vyšli tiež pozitívne.  V ten istý deň večer nám oznámil starší syn , že Covid 19 sa vyskytol aj v triede jedného z našich dvoch školopovinných vnúčat u staršieho  syna, u ktorého sme v utorok krátko oslavovali narodeniny vnuka a že aj oni s manželkou a mladšími vnučkami zostávajú preventívne doma. Vo štvrtok vnuka testovali samotestom a to tiež pozitívne. Následne ho v piatok prihlásili na PCR testy, ktoré absolvoval v nedeľu minulý víkend. Dnes je už OK ,tak ako to u detí býva. Mladší syn s jeho manželkou  sa tiež hneď v stredu po pozitívnych AG samotestoch prihlásili na PCR testy. Syn dostal termín na štvrtok (-10 dní) a nevesta na piatok (-9 dní). Výsledky, ktoré dostali na druhý deň syn v piatok (-9 dní) a nevesta v sobotu (-8 dní) u nich potvrdili COVID 19 . Synovi p. doktorka po piatkovom telefonáte predpísala elektronicky nejaké lieky, ktoré po sobotnom oznámení pozitivity začala užívať aj nevesta. Liečba u nich začala aj keď boli bez príznakov. V pondelok už ide syn po vyliečení do práce.

My s manželkou sme s mladšími boli v predchádajúcich týždňoch len na pár minút, ale vzhľadom na to, že v triede nášho vnuka identifikovali Covid 19 , s ktorým sme v utorok strávili pár hodín , sme sa spolu s manželkou v stredu večer (-11 dní) prihlásili na AG testy do MOM ky na piatok (- 9 dní) .

A čo čert nechcel. Keď sme sa vo štvrtok pred týždňom ( -10 dní) vracali domov z nákupu potravín zacítil som, že na mňa niečo ide . V hrdle sa mi niečo „zadrhlo“ . Večer som si do postele lahýnal už s mierne  zvýšenou teplotou 37,4 C. V piatok ráno (-9 dní)  som sa  zobudil s bolesťou hlavy a celkovou únavou. Absoloval som piatočný AG test v MOM ke s výsledkom NEGATÍVNY.  Popoludňajšie meranie teploty ( 37,7C) potvrdilo, že to štvrtkové hrdlo a nachladnutie si to napriek negatívnemu AG  testu nerozmyslelo a tak som si navaril čaj a zaľahol do postele vo voľnej detskej izbe. Manželka mi nasadila  klasickú liečbu respiračných ochorení a celé piatočné popoludnie až do večera  som prespal. V noci som si nameral teplotu 38,2C . Sobota ráno (-8 dní ) teplota nad 37,5C , kašeľ , nádcha a únava pokračujú. Manželka zbehla po samotesty do lekárne. Výsledok negatívny a tak som sa na doporučenie detí v sobotu (-8 dní)  popoludní prihlásil na PCR test. Teplota stúpala ďalej a večer to už bolo 38,7C. Nedeľa (-7 dní) v posteli kýchanie ,prskanie a teplota . Panadol, čaj ,vitamíny a naše klasické naparovanie nad hrncom so soľným a bylinkovým odvarom boli mojimi spoločníkmi v posteli aj v pondelok (-6 dní) . Teplota nad 37 a pod  38C, kašeľ a prechladnutie . Zavolal som svojej doktorke u ktorej ma prekvapil telefón číselnými pokynmi kde 9 znamenala, že ju mám stlačiť ak volám pre podozrenie na COVID 19. Stlačil som 9 . Zodvihla sestrička , ktorá ma po krátkom vysvetlení prečo volám požiadala či by som nezavolal popoludní, keď bude p. doktorka riešiť “ covidových „. Poslúchol som a volal až popoludní . Pani doktorka bola  napriek pokročilej popoludňajšej hodine príjemná a popýtala sa ma na prejavy choroby . Pochválila ma, že som sa už prihlásil na PCR test a pýtala sa na výsledok. Informoval som ju , že som ešte nedostal ani termín . Zaskočilo ju to a  doporučila mi kúpiť si vitamíny, nakoľko kým nemám výsledky PCR  testu, tak mi nemôže nič iné predpísať, pretože dodnes sa jej nestalo ,že pacient s podobnými príznakmi nemal COVID 19 . Sľúbil som jej , že hneď ako budem mať výsledky, tak jej dám vedieť . V  ten večer v pondelok (-6 dní)  večer mi prišla SMS :“ Váš termín na PCR je štvrtok (- 3 dni) o 9:56 hod “  …….. Celé dni ( už spolu 10 )  som  izolovaný a ležím v posteli . Teploty v utorok, streda a štvrtok  kolísali nad 37,5C , ráno už niekedy boli aj pod 37,0 C . Prechladnutie a kašeľ pokračujú . Každý večer však teploty atakujú tesne teplotu  38 C. Vo štvrtok ( – 3 dni) som išiel konečne na PCR test . V piatok popoludní ( -2 dni) som zavolal doktorke, že výsledky PCR testu ešte stále nemám  a tak sme boli tam kde som bol na začiatku týždňa. Vzhľadom na pokračujúce teploty nad 37C a večerné okolo 38C mi predpísala doktorka pre istotu antibiotiká. Je sobota večer t.j. 10 dní od prvých príznakov podobných COVIDU 19 , mám už viac ako týždeň  teplotu nad 37C a ja ešte stále čakám na výsledky PCR testu. Patrím do skupiny tých , ktorým sa hovorí najrizikovejšia skupina t.j 65 a viac rokov. Myslíte si , že v pondelok  t.j. 12 deň od prvých príznakov choroby mi ešte niekto môže naordinovať účinnú liečbu v prípade, že budem COVID pozitívny ? Nie je to naťahovanie PCR testu len zámer  aby som si už nemohol nárokovať na liečbu monoklonálnou liečbou, ktorá by mala začať najneskôr do 10 dní od prvých príznakov . V pondelok už bude 12 deň od začiatku môjho „liečenia“ a to už je po termíne. Momentálne dúfam,že výsledok môjho PCR testu budem vedieť aspoň v pondelok ,nech nemusím pani doktorke povedať už tretí krát ,že sme s informáciou o tom či som pozitívny ,alebo negatívny, rovnako ako pred týždňom, že ho ani na 10 deň od prihlásenia na test nemám.

P.S.: DNES som dostal po 8 dňoch prihlásenia sa na test výsledok PCR testu. Som NEGATÍVNY. Pani doktorka ma môže od zajtra  po 11 dňoch od prvých príznakov , ktoré u mňa  doteraz neprešli, začať liečiť. Takto sa rozvíjajú choroby ,ktoré môžu byť v počiatkoch ľahko liečitelné.

Môzeme veriť politikom , ktorí si vymýšľajú len preto aby kryli svoje mocenské ciele?

14.12.2023

Stoltenberg ukázal vo svojom prihovore ako sa snaží jasne črtajúcu prehru Ukrajiny vo vojne s Ruskom prezentovať ako víťazstvo. Stal sa zajatcom nerealnych vyhlasení predstaviteľov NATO na začiatku vojny na Ukrajine . Rusko je na pozíciách kde chcelo byť na začiatku operácií na Ukrajine a ináč to v ďalších rokoch ani nebude. Fico má na situaciu reálnejšie pohľad ako [...]

Post Bellum

29.08.2022

Novodobí historici z Post Bellum dostali dnes ráno priestor v Rádiu Slovensko v relácii DRS. Z ich webu: Post Bellum SK je občianske združenie, ktoré od roku 2011 na Slovensku vyhľadáva a dokumentuje spomienky pamätníkov kľúčových momentov 20. storočia. Zaznamenávame príbehy a snažíme sa rozprávať ich ďalej: veríme totiž, že konkrétne ľudské osudy sú tou najlepšou [...]

Sloboda je len vtedy keď . . . . . . .

20.08.2022

Dnes som si prečítal v texte k FB príspevku pani prezidentky aj túto vetu: „Inváziu vojsk Varšavskej zmluvy si odrazu nepripomíname ako historickú udalosť, ktorá definitívne patrí do minulosti, ale ako znovu aktuálnu a ožívajúcu hrozbu. Opäť zomierajú nevinní ľudia iba preto, že si slobodne vybrali svoju budúcnosť „. Má úplnú pravdu. Dnešná vojna na [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 81286x
Priemerná čítanosť článkov: 2622x

Autor blogu

Kategórie